کاغذ

ساخت وبلاگ

مواد تلخ کننده الکل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد که برخي از افراد از الکل سفيد (الکل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الکلي خوراکي استفاده مي کنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به کارخانه هاي توليد کننده الکل اعلام کرده است که بايد از مواد تلخ کننده در توليد الکل استفاده کنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در ترکيب مشروبات الکلي دست ساز خود استفاده مي کنند. اين در حالي است که الکل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الکل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف کننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ کننده الکل بپردازيم.

اتانول

اتانول يکي از الکل هاي بي رنگ است که خاصيت ضد باکتريايي داشته و به عنوان يک ماده ضد عفوني کننده به کار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل کاربردهاي زيادي که اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يک حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به کار مي رود. از ديگر کاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره کرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الکل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يک رطوبت دهنده و نگهدارنده به کار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها کمک مي کند. همچنين در از بين بردن ميکروارگانيسم هايي چون باکتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني کردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به کار مي رود. از آن جايي که اتانول يکي از الکل هايي است که با آب و ساير ترکيبات آلي مخلوط مي شود، يک حلال عالي براي رنگ ها، لاک ها و لاک الکل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است که اغلب در ليست مواد تشکيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشکيل شده که به کاهش آلودگي هوا کمک مي کند.

متانول

متانول که به عنوان متيل الکل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است که از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از ترکيب مونوکسيد کربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اکسيدان هاي قوي و عوامل احيا کننده واکنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريک کننده توليد مي کند. اين ماده در ترکيبات زيادي به کار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به کاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي رکات، سوخت کارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي کوچک اشاره کرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيک اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. کاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار کم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات کاتيون آمونيوم کواترنري است که دو بازوي اتيلي دارد که يکي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است که اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمکي از اسيد بنزوئيک است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده کشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يک داروساز اسکاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر کريستالي شکل و سفيد رنگ است که در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاک الکل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و کابل هاي الکتريکي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به کار مي رود. يکي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين کاربردهاي اين ماده که موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است که به دليل طعم بيش از اندازه تلخي که دارد، براي کساني که نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترک کنند راه کار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين کار دست بر مي دارد.

 

کاغذ...
ما را در سایت کاغذ دنبال می کنید

برچسب : مواد,تلخ,کننده,الکل, نویسنده : sara khaghaz بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 16:17

کدام تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا مي شود؟

ليگ قهرمانان اروپا هميشه يکي از جذابترين ليگ ها براي طرفدارن فوتبال بوده و هست. به نظر مي رسد پيش بيني کردن بر روي اين ليگ اين روزها پيش از گذشته باب شده است.

معمولا سايت هاي پيش بيني (معتبر ترين سايت شرط بندي جهان) به هر تيمي براساس شانسي که براي قهرمان شدن در ليگ قهرمانان اروپا دارد و يا خير يک ضريبي اختصاص مي دهد. 

هر چقدر که شانس برنده شدن و قهرمان شدن يک تيم بيشتر باشد ( به دليل اينکه افراد بيشتري آن تيم را انتخاب مي کنند.) ضريبي که در سايت شرط بندي در نظر گرفته شده است نيز پايين تر است.

اما هر چقدر که احتمال برنده شدن تيم کمتر باشد، ضريبي که در سايت براي آن تيم در نظر گرفته شده است نيز بيشتر مي شود.

به عبارتي کاربران با پيش بيني کردن بر روي ناممکن ها مي توانند سود بيشتري به دست آورند.

البته ضريبي که در سايت شرط بندي ارائه مي شود به خود سايت نيز بستگي دارد به عنوان مثال برخي از سايت هاي پيش بيني ضريبي که به کاربران ارائه مي دهند، بالاتر از برخي از سايت هاي ديگر است.

يکي از اين سايت هايي که هم ضريب بالايي براي هر رشته ي ورزشي و هم اينکه لايسنس بين المللي دارد به همين دليل کاربر به راحتي مي تواند به سايت اعتماد کند و پيش بيني هاي بزرگ انجام دهد، سايت پين باهيس (سايت شرط بندي با واريز مستقيم) است.

اين سايت بهترين سايت شرط بندي با ضريب بالا را در بين تمام سايت ها دارد و اصالتا يک بين المللي ترکيه اي است و علاوه بر زبان ترکي استانبولي از زبان هاي فارسي و انگليسي نيز پشتيباني مي کند.

منبع : spotifymusic

 

کاغذ...
ما را در سایت کاغذ دنبال می کنید

برچسب : کدام,تیم,قهرمان,لیگ,قهرمانان,اروپا,می,شود؟, نویسنده : sara khaghaz بازدید : 148 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 21:21

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

کاغذ...
ما را در سایت کاغذ دنبال می کنید

برچسب : مدیر,تز,مشاوره,پایان,نامه, نویسنده : sara khaghaz بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:48

Interior Designers Make Homes Beautiful To Live In

 

The professionalism of an interior designer would reflect within the handiwork. Irrespective of whether a home has ten bedrooms, or an eight hundred square feet apartment, it could get tricky while creating a comprehensive look that may represent a specific style. The expertise of an enclosed designer is far asked for as only the inside designer's expertise would be instrumental in translating and filtering the likes and dislikes of their clients into a glance and feel that's suitable for a selected space.
If advice is sought on a gamut of aspects of interior decoration from how an area will be used effectively or whether rearranging pieces of existing fuiture should suffice or how the inside of a brand new home must be decorated to what variety of fuishings and decor would be suitable, professional home designers and interior designers are adept at providing the proper solution and so should be consulted.
Good home decorators would be ready to sharpen a specific motif or style to some extent which might reflect the essence, while choosing a layout that works and appears and feels natural. Interior design companies are flexible in terms of their involvement in client projects as they're guided by what the client needs. Most clients hiring an interior decorator, people who remodel specifically, know what form of products to use to form a space visually appealing.
More often than not clients would urge that interior designers use in-house products. The exception to the norm would be when the house is bought or built recently. The designer would then must begin fresh. An interior designer would know the precise needs of the client including rooms that require to be arranged, lay tiles, choose carpet and colors, and having the ability to locate fuiture complementing all of it.
Occasionally that may mean recruiting other interior decorators that might assist in creating the last word take care of renovation. Professionals who complement what the inside designer does include architects and building designers, general contractors, home builders, custom-design firms and last but not the smallest amount, photographers.
Thorough research should be conducted before meeting an interior decorator. Optimum and effective utilization of space should be of prime consideration. Three things must be ascertained. Firstly, the extent of assistance, guidance, suggestion or advice needed from interior decorators. Secondly, the aspects of interior decoration that's mandatory and at last, the scope of interior decoration that may actually be achieved with a limited budget. With of these factors taken into consideration, services of an interior designer could add up in no time.
Therefore it'd be prudent to being frank and honest with a prospective design firm or a freelancer at the outset. An inteal decorator must be chosen that might conform to a specific style. Browsing portfolios of varied specialist firms would be of help choose on whether or not one would want to measure during a similar house. If a house looks beautiful in an exceedingly picture doesn't necessarily mean that one would be comfortable living during a similar house. Hence as they are saying, the proof of the pudding is within the eating.

 

کاغذ...
ما را در سایت کاغذ دنبال می کنید

برچسب : Interior,Designers,Make,Homes,Beautiful,To,Live,In, نویسنده : sara khaghaz بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:32

کمک به کودکان بيش فعال

ويژه‌ي والدين و درمان‌گران

-----------------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • فصل اول : چرا اين کتاب؟
  • فصل دوم : کودک بيش‌فعال
  • فصل سوم : آن چه بايد در مورد مغز بدانيد
  • فصل چهارم: آگاهي از سيستم‌هاي حسي اصلي
  • فصل پنجم : درمان يکپارچگي حسي
  • فصل ششم : توصيه‌هايي براي تعامل با کودک بيش‌فعال
  • فصل هفتم : مستندات علمي
  • فصل هشتم : پرسش‌نامه‌ي والدين

-----------------------------------------------------------------------------

درباره کتاب :

در اين کتاب ما مي‌خواهيم به شما کمک کنيم تا کودک بيش‌فعال خود را بهتر درک کنيد . اين درک هم براي کودک و هم براي والدين و هر شخص ديگري که به صورت مستقيم با کودک بيش‌فعال ارتباط دارد مفيد است. با استفاده از تکنيک‌هاي اين کتاب، والدين،  مراقبان و مربيان مي‌توانند با لذت بيشتري با اين کودکان خاص ارتباط برقرار کنند. هر کودکي منحصر به فرد است و مراحل رشدي خاص خود را طي مي‌کند، به همين دليل اين کتاب يک دستورالعمل نيست، بلکه بيش‌تر شامل مجموعه‌اي از نکات عملي مفيد براي کمک به روند پردازش تحريک کودک بيش فعال به شيوه‌اي بهتر است. با به کارگيري پيشنهادهاي ارائه شده اين کتاب شما مي‌توانيد فهم بهتري از مراحل فيزيولوژيک که در بروز رفتار بيش‌فعالي نقش دارند، داشته باشيد.

 

کاغذ...
ما را در سایت کاغذ دنبال می کنید

برچسب : کمک,به,کودکان,بیش,فعال, نویسنده : sara khaghaz بازدید : 135 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:33